Όπως όλοι γνωρίζουμε η προπαγάνδα της κυβέρνησης για την παρουσίαση του νομοσχεδίου της στηρίζεται στα κακώς κείμενα του κλάδου που τα φορτώνουν στους ταξιτζήδες παρ' όλο που μοναδικός υπεύθυνος γι' αυτά είναι το κράτος. Το δεύτερο σκέλος της προπαγάνδας στηρίζεται σε διάφορα "ψεματάκια", όπως ότι οι οδηγοί ή κάποιος άνεργος θα μπορούν να προμηθευτούν σχετικά φθηνά μια άδεια, ότι οι κάτοχοι μισής παλιάς άδειας θα αποκτήσουν τσάμπα ολόκληρη, ότι οι άδειες δεν θα μεταβιβάζονται - πουλιούνται πλέον, για χρηματοδοτήσεις κ.λπ.
Διαβάζοντας το νομοσχέδιο διαπιστώνει κανείς, πέρα από το ότι χρειάζονται διευκρίνηση πολλά ζητήματα, ότι βασική προϋπόθεση για να εφαρμοστεί το οποιοδήποτε ευεγερτηκό μέτρο για τους τωρινούς κατόχους άδειας ή απλούς οδηγούς, ακόμη και το πρώτο διάστημα του 6μήνου, είναι η σύσταση εταιρείας! ΕΠΕ ή ΑΕ με οποιοδήποτε κόστος μπορεί να έχει αυτό. Οι δε ενισχύσεις αφορούν κατά πάσα πιθανότητα δάνεια με ευνοϊκούς δήθεν όρους και μετά από αποφάσεις μια σειρά συναρμόδιων υπουργείων.
'Εχουμε και λέμε λοιπόν (ακολουθούμε τη σειρά του κειμένου με τίτλο
"Οι κανόνες για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ΤΑΞΙ και τη δημιουργία της αγοράς οχημάτων Ειδικής Μίσθωσης" που συνοδεύει το νόμο και παπαγαλίζουν τα ΜΜΕ):