Εκ μέρους της Εκτελεστικής Γραμματείας των Οικολόγων Πράσινων, ο εκπρόσωπος Τύπου των Οικολόγων Πράσινων Γιάννης Παρασκευόπουλος δήλωσε:
«Πίσω από τα διόδια και τις συμβάσεις τους βρίσκεται ένα φαραωνικό πρόγραμμα έργων, με στόχο το 2015 η ηπειρωτική Ελλάδα να έχει 24 χλμ κλειστών αυτοκινητοδρόμων ανά 100.000 κατοίκους, όταν η Γαλλία έχει 17 και η Γερμανία μόλις 15. Σε καιρούς κρίσης, κάτι τέτοιο αποτελεί παραλογισμό: οι περισσότερες συμβάσεις πρέπει να αναθεωρηθούν με εγκατάλειψη των αντίστοιχων έργων.
Η χρήση των κλειστών αυτοκινητοδρόμων αποτελεί αυτοκίνηση πολυτελείας που οφείλει τουλάχιστον να χρεώνεται, ώστε να ανακτώνται οι πόροι που διατέθηκαν γι' αυτή και να διοχετεύονται σε μια βιώσιμη πολιτική μεταφορών, με γνώμονα το μικρότερο ενεργειακό αποτύπωμα και τη συλλογική εξυπηρέτηση των πολιτών. Ο κύριος όγκος των επενδύσεων οφείλει να αφορά εναλλακτικές λύσεις όπως σύγχρονος σιδηρόδρομος και ασφαλείς τοπικοί δρόμοι.
Η κοινωνία δε μπορεί να είναι όμηρος των κατασκευαστικών εταιριών και των καταχρηστικών τους πρακτικών. Συμμεριζόμαστε λοιπόν την οργή των πολιτών, θεωρούμε όμως ότι η αυτοκίνηση οφείλει να πληρώνει το κόστος της».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου