Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Χαστούκι σε άνεργη για ένα εισιτήριο !

Βιαιοπραγία σε έλεγχο εισιτηρίου από ελεγκτή καταγγέλλει άνεργη.



Το περιστατικό συνέβη γύρω στις δέκα το πρωί της Τρίτης, όταν η νεαρή μπήκε στο μετρό της Ομόνοιας χωρίς εισιτήριο. «Οντας άνεργη δεν είχα να αγοράσω το εισιτήριο των 0,60 ευρώ», γράφει η ίδια στο μπλογκ mystudentpass.gr.
«Εχοντας οικονομικά προβλήματα, λοιπόν, πήγα το πρωί να δώσω το βιογραφικό μου, σε ένα κατάστημα υποδημάτων στο κέντρο.
Γυρίζοντας, στο μέσο πάτωμα του μετρό της Ομόνοιας υπήρχαν πολλοί ελεγκτές, όμως έχοντας στο μυαλό μου άλλα πράγματα, πολύ σημαντικότερα από ένα εισιτήριο δεν τους είδα, με σταμάτησε ο ένας από τους πολλούς ελεγκτές και μου ζήτησε το εισιτήριό μου», τονίζει.
Σύμφωνα με την καταγγελία της, η κοπέλα εξήγησε στον ελεγκτή ότι είναι άνεργη, αλλά εκείνος άρχισε να της φωνάζει πως δε θα πάει πουθενά αν δεν του δώσει τα στοιχεία της. «Ανέβηκα στις κυλιόμενες, αυτός ήρθε μπροστά μου, συνέχιζε να με σπρώχνει και μου είπε "Δε θα σου περάσει μωρή ηλίθια" και μου χάρισε απλόχερα ένα χαστούκι», καταγγέλλει η κοπέλα στο Διαδίκτυο.
Χτες, η ΣΤΑΣΥ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όλα έγιναν σύννομα, όπως προβλέπονται από τις διαδικασίες. «Η ΣΤΑΣΥ ΑΕ μετά τον έλεγχο που διενήργησε διαπίστωσε ότι η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου εισιτηρίων, στη συγκεκριμένη περίπτωση, τήρησε τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες», σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Πηγή :rizospastis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: