Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Θρήνος Πασόκου. Του Σταμάτη Κραουνάκη.

Ο Σταμάτης Κραουνάκης γράφει για τον ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟ

Άλλοι άλλοι και τρισάλλοι ατας απάτα.
Απάτη της ατής της απτής της μίζας της τριζμίζας.
Της τραπέζης το στερέωμα ταρακουνιέται, άκληρο το γένος των πασοκιδών, στου καραμπένυ τα χέρια εναπόκειται πανάθλιο ετοιμόρροπο καταραμένοοο.
Αλλοίμονό μου του πασοκοειδούς του βαριόμοιρου τέτοιο κληρο άκληρο να μην εύρω, η καρδιά ν’ απαγκιάσει, να ξεστομίσει τα πιο βαριά τα απόκρυφα τα φθονερά τα λόζια …όπου εσυνήθισα μπλιο και άλλον κόμματο δεν θέλω πια το γκουβέρνο τση χώρας ν’ αναλάβει… Αααααα Κρήτη νησιά πασοκόνησα που πράσινα εβάφονταν, τι χρώμα συριζί κομμουνί λάιτ μου εβαφτηκατε τώρα τρισάθλια.

Τι θα κάμω χωρίς τις στιβαρές σου πλάτες Μιλένα μου που τρεις φορές αλλαξοπίστησες και τρεις εγύρισες στο πατρικό σου κόμμα, τι θα κάμω χωρίς το μυαλό σου το γενναίο Μαριλίζα μου χωρίς τα κομμωτήριά σου τα τρισευλογημένα.
Πως θ’ αντέξω να στέρξω τα τσιπρικά φαινόμενα Άννα μου Διαμαντοπούλα μου πασών των πασόκων στη γη τη χερσώα πως τ’ αλέτρι θα σβουρνίξω να ζέψω την εοκοπαραγγελία να οργώσω την αποτυχημένη πασοκώα γη την καμένη Πάχτα Πάχτα κλεφταρπάχτρα.
Πως τη μελιτζάνα την προγραμματικιά που ακούει Κάρμεν και βρυξελλιάζεται και γίνεται πιο βασταγερή με τα αδύναμα μου μπράτσα θα στηρίξω ο έκπτωτος πασόκος ο αβλαβής.
Που μου ‘γινε συνήθεια να αυτομπατσίζομαι από το ‘84 που μου’ ταξες τις μέρες τις καλύτερες και στη φυλάκα ζεϊμπέκη μου Άκη σ’ έχουν μαντρώσει οι ποιοι η σπορά οι δικοί σου οι πρασινοφρουροί οι μεταλλαγμένοι οι πανικόβλητοι οι τρισίχαστοι.
Παρτσακλούδα μου Ράπτη μου και Κίμωνα Κουλούρη μου και Βάσω μου εξωβενιζελοπεταμένη μου και Δαμανάκα μου φωνή μου του εδώ Πολυτεχνείο μου από τις βροντοκορφές της τσουρουφλισμένης αΠάρνηθας (?) ποιον πασοκοκαημό να ολολύσω ο βαριόμοιρος ο μεσήλιξ αψηφοφόρος σου;
Ποια μίζα ποιο γαμωδάνειο ποιο χρηματιστήριο ποιο νάτουν τζόουνς να βαρέσω σημιτοθρούμπα μου καγκελάριους σοσιαλίσμους, σε ποιου πατέρα Αντρέα τους τάφους να στηθοδέρνομαι ο τάλας.
Ο ουϊσκάκιας ο μεταλλαγμένος με το πούρο της Αβάνας μισοσβηστό ο υπουργός της μαλακίας;
Πως γίναμε έτσι αδέρφια πασόκοι που πάτε ποιος άνεμος αλεξικός σας παρασέρνει παλιοκομμούνια.
Ποιο του νου ξεγλίστρημα.
Μάγια μας ‘καναν μάγια οι Μήδειες οι τσιπραζούσες οι νεοκομμουνισμένες, ποιες βίλες και ποια κότερα αμολημένα στις μαρίνες κατίνες κόρες του βασιλιά του πρασινομαλάκα του παλιανθρώπου που πολιτιστικές ολυμπιάδες έστηνε για να ταΐσει τα δεκατρία σόγια τα πρασινοαίματα τα χολιασμένα τα τρισάθλια.
Ποιος δαίμονας άνεμος ξεσήκωσε κι ήκαμε την Ιπποκράτους σύχρηστη σαν βιοτεχνία εποχιακών γαμώ την ευρωκοινότητά μου αχ ο μπαγλαμάς.
Αυτός ο γόνος ο Παπαντρέας ο έσχατος σε ξέσκισε και σ’ έκαμε κομμάτια ο χλιμίντζουρας.
Ο πατατράκας ο κατηραμένος ο γάντζος ο γαπ ο απολωλότας.
Ραγκούση μουυυυυυυυυυυυ γαμώ τον Καποδίστρια μου γαμώ μου το ξέκανες το σαπιοχώραφο κι εσύ Παπακωνσταντίνε μου που σ’ ήξερα εγώ και σ’ έβαζα στο σπίτι μου το σφάξατε το κόμμα μου το πράσινο το βαριοκοπανήσατε στα τρίστρατα τα σιχαμένα αγράμματοι γκόλντεν μποάδες τώρα που θα κρυφτείτε ποιο άρμα θα σας κουβαλήσει ποια γη θα σας κρύψει αναίσχυντη.
Γιατί κυρ Αποστόλη Κακλαμάνη μου Νέστορα της πασοκογεωγραφίας δεν τους μπάτσιζες την ώρα που περνούσε τα οργανάκι της διαπλόκας της πλοκάμας της του κλεφταριού.
Που ‘σαι Πάγκαλε μου άπταιστε γιατί τα άφηκες όλα στον πανμπένειο και απόκαμες πα’ στην κοιλάρα σου παμφάγε μου στην γη της Τζιας την απάτητη.
Που ‘σαι Λαλιώτη μουυυυυυυυυυυυ. Εσύ εσύ τους άφησες και ‘γιναν έτσι. Αποσύρθηκες την ώρα που το κίνημα γινόταν μπουζουκλερί γιατί ήσουνα του κλασσικού Κώστα μουυυυυυυυυυυυυυ. Άλλα πιστέψαμε άλλους παντρέψαμε Κώστα μουυυυυυυυυ.
Σε ποια γλώσσα ελληνική να προστρέξω ο μοιρολάτρης το θρόνο να μη δω την εστία της πασοκαρίας να σβήνει… ρημάδια οι κόβες και τα καπη ρημάδια τα κέντρα της ραδικοβλάσταρης πασοκίλας.
Ρημάδια οι αίγες και οι συνεταιρισμοί.
Ρημάδια τα ινστιτούτα και οι όμιλοι.
Ρημάδια οι μηχανισμοί της χυδαιότητας.
Πως θα επιβιώσω χωρίς τη γουρουνιά σου πασοκοπαίδι μου ηλίθιο πως.
Σε ποιο βράχο σε ποια σπήλαια να κρύψω τη ντροπή μου την αιδώ μου το εδώ και τώρα μου και το βυθίσατε τη χώρα μου.
Σε ποια διαπλοκή ανέστια να τσουρομαδηθώ ο ψηφοφόρος κόμμα μου σε χάνω.
Αλλοίμονοοοοοοοοοοοοοοοοο
Yγ sms ιατρου Μπενυ «συνομιλει με τους αποθαμενους,παραλοιζεται,ζαναξ δεν τονε πιανουν»

Δεν υπάρχουν σχόλια: