Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Γερμανία : Νέες απεργίες στα γκέτο της «Amazon» !

 Νέες απεργίες προγραμματίζονται τις επόμενες μέρες στη Γερμανία - ιδιαίτερα μπροστά στα Χριστούγεννα που αναμένεται να υπάρξει και αυξημένη κίνηση - στα εργασιακά γκέτο της «Amazon», του μεγαλύτερου κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία και συγκεκριμένα στις μεγάλες εγκαταστάσεις στο Μπαντ Χέρσφελντ και τη Λιψία.

Photograph by Jens Meyer/AP Photo

Οι εργαζόμενοι, στις 25 Νοέμβρη, ξεπέρασαν την εργοδοτική τρομοκρατία και κατέβηκαν σε απεργία για να απαιτούν την εφαρμογή της Συλλογικής Σύμβασης που ισχύει για τον κλάδο του εμπορίου.
Η εργοδοσία, βασιζόμενη στη νομοθεσία που θωρακίζει το κεφάλαιο, έχει καθιερώσει ατομικές συμβάσεις περιορισμένης διάρκειας, απασχολεί μαζικά ενοικιαζόμενους εργάτες χωρίς δικαιώματα, με μισθούς τουλάχιστον κατά 20% χαμηλότερους από αυτούς παρόμοιων κλάδων, ενώ πρόσφατα στο φως είχαν έρθει οι εξοντωτικές συνθήκες δουλειάς.
Επίσης, πριν από μερικούς μήνες είχε γίνει γνωστό ότι για την τήρηση του «νόμου και της τάξης» στις αποθήκες και τα συσκευαστήρια, αλλά και στα καταλύματα των ενοικιαζόμενων εργατών, η «Amazon» χρησιμοποιούσε εταιρεία security, που ήλεγχε συνεχώς το προσωπικό και είχε διασυνδέσεις με φασιστικές οργανώσεις.
Και ...μη επανδρωμένα ετοιμάζει η «Αμαζον»
Μια παράλληλη εξέλιξη που δείχνει ότι τα μονοπώλια στο κυνήγι του κέρδους, πέρα από την εκμετάλλευση των εργατών, αναζητούν και λύσεις που θα κάνουν ακόμα πιο εύκολη και κερδοφόρα τη μεταφορά και πώληση προϊόντων, είναι η είδηση ότι η «Αmazon» εξελίσσει πρόγραμμα χρήσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών. Η συγκεκριμένη εφαρμογή βεβαίως έχει ήδη χρησιμοποιηθεί πρώτα από τον αμερικανικό στρατό στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και το λεγόμενο «πόλεμο κατά της τρομοκρατίας».
Στόχος του νέου συστήματος παράδοσης, που σχεδιάζεται να μπει στην παραγωγή (αφού όπως λένε οι ιθύνοντες έχουν πέσει οι τιμές στα μικρά «αεροσκάφη») είναι να φθάνουν τα πακέτα, μέγιστου βάρους 2,3 κιλών, στον πελάτη μέσα σε 30 λεπτά από τη στιγμή που κάνει την παραγγελία. Πρώτα, ωστόσο, η εταιρεία θα πρέπει να πάρει έγκριση από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας, ενώ αυτή η κίνηση ανοίγει και άλλα ζητήματα, όπως π.χ. η εναέρια ασφάλεια.

Πηγή : www.rizospastis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: