Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Η Τζόντι Φόστερ εξομολογείται: Έκανα το καλύτερο ταξίδι της ζωής μου στην Ελλάδα όταν οι Έλληνες διαδήλωναν στο Σύνταγμα !


Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί μια τέτοια απάντηση από το Τζόντι Φόστερ στην ερώτηση «ποιο ήταν το καλύτερο ταξίδι της ζωής σου»;

Κι όμως, η Τζόντι Φόστερ δεν απάντησε απλά «Ελλάδα» αλλά στάθηκε στην απίστευτη εμπειρία (για εκείνη) να βλέπει μαζί με τα παιδιά της τους Έλληνες να διαδηλώνουν στο Σύνταγμα!
«Έρχομαι στην Ελλάδα από τότε που ήμουν 16 χρονών. Μάλιστα μικρότερη ήθελα να σπουδάσω φιλολογία με έμφαση στην Αρχαία Ελλάδα. 
Η τελευταία φορά που επισκέφτηκα την Αθήνα ήταν την περίοδο των πρώτων εξεγέρσεων» τονίζει μιλώντας στο Greekreporter η πασίγνωστη ηθοποιός και συνεχίζει: «Καθόμουν με τα παιδιά μου στο παράθυρο του ξενοδοχείου μας στο Σύνταγμα και έβλεπα απέξω τον κόσμο και τα δακρυγόνα να πέφτουν. Τα παιδιά μου με θεωρούσαν την χειρότερη μητέρα στον κόσμο. Αλλά τους εξήγησα ότι είναι σημαντικό οι άνθρωποι να μπορούν να διαδηλώνουν και να στέλνουν το μήνυμά τους όταν κάτι στη χώρα τους δεν λειτουργεί καλά».
Όπως, μάλιστα, τονίζει αμέσως μετά η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός: «Ήταν το καλύτερο ταξίδι της ζωής μου. Βγάλαμε και πολλές φωτογραφίες»!

Πηγή : www.zoomnews.gr

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ορίστε, κινηματικός τουρισμός. Τί άλλο θέλουμε;

compressivehumans είπε...

ισοπεδωτικό σχολιασμό μήπως;

ΑΡΗΣ είπε...

Πάντα με σοκάριζε ο τρόπος που σκέφτονται οι αμερικάνοι και εννοώ τους απλούς πολίτες.
Να βγάλεις Τζούντι μου, να βγάλεις όσες φωτο θες. Να! μια με μπάτσο την ώρα που σηκώνει απ την ανάποδη το γλομπ για να το κατεβάσει στο κεφάλι αυτού εκεί... όχι εκεί καλή μου... λίγο πιο δεξιά κοίτα.. στο κεφάλι αυτού εκεί του 65χρονου λέω... Πάει, το έχασες το πλάνο. Δεν πειράζει... τράβα τον τώρα με τα αίματα... Oh ρε τζούντι Oh ρε Τζούντι πιο σβέλτα... τον παίρνουν για το νοσοκομειακό...

-Den pirazi Aris prolava to palikari pou vgike me to forio na ton valoun epanw... koloftigmeno itan.. enas wraios Ellinas.

Συγνώμη αν σε αδίκησα Τζούντι μου, τουλάχιστον εσύ είπες και κάτι κατι στα παιδιά σου. Έδειξες και κάποιο ενδιαφέρον.

Αλλά ρε γαμώτο δεν σας καταλαβαίνω εσας τους αμερικάνους.

Σαν να ζούμε σε διαφορετικούς κόσμους.

Ή μήπως ζούμε;...

Red Star είπε...

Η αλήθεια είναι ότι ζούμε σε διαφορετικούς κόσμους...

Πάντως αναγνωρίζω πως η Τζ. Φόστερ είπε στα παιδιά της κάτι που δεν θα έλεγε κάποια άλλη κυρία που υποτίθεται και αυτή (και ο σύζυγος της) αγαπούν την αρχαία Ελλάδα...

Η "πολυτάλαντη" ας πούμε Ευγενία Μανωλίδου του Άδωνι...

ΑΡΗΣ είπε...

Απόλυτα σωστός. Και από την κάθε Μανωλίδου προτιμώ χιλιάδες φορές την κάθε Φόστερ