Μπορεί να χιονίζει φέτος πασχαλιάτικα, ίδιον κι αυτό της πρώτης αριστερής άνοιξης που γνώρισε ο τόπος, αλλά δε ζεσταίνεται καρέκλα ηγέτη, δε σιγουρεύεται ο θρόνος του αν δεν υποδεχθεί τον «μη επαίτη».
Όλα τούτα, φέτος το Πάσχα που επιλέγεται και ως ημέρα έναρξης προβολών των νέων χολιγουντιανών ταινιών, θα ήταν υλικό για μια επιθεώρηση, αν δεν ήταν κομμάτι μιας επικοινωνιακής χλαπάτσας που πετιέται στα μούτρα του ελληνικού λαού με το άλλοθι της δημοσκοπικής του συναίνεσης. Τα καινούργια κρατικά επίκαιρα δεν παράγονται πια στη Ζαλοκώστα, αλλά στο νέο κτίριο προαγωγής της προπαγάνδας, γωνία δυο βασιλισσών, Σοφίας κι Αμαλίας, και με το προνόμιο της μεγάλης πλατείας μπροστά του. Μια μοδέρνα εστεμμένη, άλλωστε, μπορεί να είναι και θεσμική καναλάρχισσα που θυσιάστηκε για τον αυτοέλεγχο του χρέους. Η πληροφορία ότι οι βουλευτές θα υποχρεωθούν να κινούν τα βουλευτικά αυτοκίνητα ως βανάκια για την απευθείας μετάδοση φιλοκυβερνητικών εκδηλώσεων ή και επεισοδίων, ελέγχεται μέχρι να κατατεθούν όλες οι τροπολογίες στα επαναστατικά νομοσχέδια. Αντιθέτως, επιβεβαιώθηκε ότι οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι στη Βουλή, μέχρι πρότινος αποκαλούμενοι κοινοβουλευτικοί συντάκτες, αποκτούν υπηρεσιακό φάκελο - ποινολόγιο με τον οποίο θα ελέγχονται για τη συγγραφή ύμνων προς το πρόσωπό της. Οσοι δεν τιμούν το προνόμιο να την τιμούν θα διαπιστεύονται στο κανάλι της Βουλής, όπου υποχρεωτικά και εναλλάξ θα διαβάζουν φωναχτά την Κόλαση του Δάντη με μοναδικές στιγμές διαλείμματος τα βουλευτικά σποτάκια, τα ήδη γνωστά απ' τη Λισαβόνα ως το Βλαδιβοστόκ.
Η ιδιότυπη αριστερή τσινετσιτά έχει μετατρέψει τη χώρα σε ένα απέραντο εργοτάξιο παραγωγής εντυπώσεων, όπου η ιδεολογική μάχη για την πάλη των τάξεων θέλει ανατροπές της ουτοπίας σε δυστοπία. Ετσι, λόγου χάρη, οι χρυσαυγίτες κομπάρσοι μετατρέπονται σε πρωταγωνιστές παραγωγής πολιτικής κι αισθητικής παραλλαγής του δημοσίου βίου. Η σιωπή των αμνών μπορεί να θεωρηθεί και μέθοδος επιβολής της υγιεινής ανθρωποφαγίας μέχρι που με απόφαση πιθανότατα μερικών αρθρογράφων της αυγής, ο ήλιος να ανατέλλει επιτέλους απ' τη δύση.
Σ' αυτή την ιδιότυπη τσινετσιτά παράγονται αριστερά ντοκιμαντέρ ημερήσιας προβολής και χρήσης, τόσα ώστε να συγκροτούν ένα γιγάντιο άθροισμα πίξελ και να εκπέμπεται η εικόνα του θριάμβου και των θριαμβευτών που με τα καθαρά τους χέρια σώζουν αυτούς που θέλουν να κυβερνηθούν... Εδώ είναι το ζουμί. Να τρως σπαγγέτι και να νομίζεις ότι είσαι πρωταγωνιστής σε γουέστερν - σπαγγέτι. Να θυμάσαι τον Μπετίνο Κράξι και να τον μυθοποιεί ως κράξιμο κάθε αντίθετης άποψης και φωνής αφού η δημοκρατία της αριστερής αστικής διαχείρισης είναι υπόθεση που γεννήθηκε, ανδρώθηκε, πεθαίνει κι ανασταίνεται ως απλή αντιδικία απ' τα ειρηνοδικεία ως τα ειδικά δικαστήρια. Οποιος δεν το κατάλαβε δεν έχει μεροκάματο, ούτε κομπάρσου στην αριστερή υπερπαραγωγή. Στο διηνεκές θα πληρώνει εισιτήριο για να βλέπει τη νέα εκδοχή των παθών.
Σε αυτήν, όλα είναι αέρας που λέει κι ο Φλαμπουράρης. Αλλωστε, στη νέα ΕΡΤ ετοιμάζεται καινούργια εκδοχή του ο Χριστός ξανασταυρώνεται. Ο Ιούδας ήταν ένα tweet. Ενα φριχτό αντιαριστερό τρολ. Ο Μυστικός Δείπνος μια συνωμοσία των δανειστών που λειτούργησε ως παρότρυνση σε αυτοκτονία του Ιησού. Οι Ρωμαίοι χρειάστηκαν Eurogroup για να βγάλουν σε πλειστηριασμό το χιτώνα, τη χολή και το ξίδι. Η ανάληψη σχεδιάζεται με δόσεις κι ο άπιστος Θωμάς ήταν τελικά η Χριστίνα Λαγκάρντ σε εναέρια σύγκρουση με τις λεγεώνες των τζιχαντιστών που εξαπέλυσε ο Πάνος απόστολος των εθνών που δεν αγιοποίησαν ως πιστοί χριστιανοί και τη γοργόνα και το Μεγαλέξανδρο. Η τσινετσιτά άλλωστε κατάργησε την ΑGΒ. Οι τηλεοπτικές μετρήσεις θα γίνονται μόνο από τους γονδολιέρηδες του καναλιού της Βουλής. Σ' αυτή την εκδοχή Γολγοθάς δεν υπάρχει. Είναι αναξιοπρεπής κι επομένως πειστικός όσο κι η πραγματικότητα. Θέαμα η Ανάσταση και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αναλαμβάνει πλέον να μας σώζει μόνο απ' τα λαθραία βεγγαλικά. Καλή ανάπαυση. (Για να πεις Καλή Ανάσταση πρέπει να δηλώσεις Σύριζα)...
Της
Λιάνας ΚΑΝΕΛΛΗ
Πηγή : Κυριακάτικος Ριζοσπάστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου