Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

"Η ιστορία και το ήθος του ΚΚΕ μας έχει δείξει ότι δεν προσπαθεί να χαϊδεύει αυτιά και προτιμά το δύσκολο δρόμο της αλήθειας..." Κώστας Πετρόπουλος: Γιατί αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του ΚΚΕ.

Απόσπασμα από το  χαιρετισμό του γνωστού πρώην διεθνής καλαθοσφαιριστή Κώστα Πετρόπουλου στη παρουσίαση των ψηφοδελτίων του ΚΚΕ



Είναι πρώην προπονητής της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ, υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας . Στο μπάσκετ τα παζάρια και οι μεταγραφές είναι αναπόσπαστο μέρος του παιχνιδιού αλλά η απόφαση του Πετρόπουλου είναι μακριά από όλες αυτές τις μεθοδεύσεις που είδαμε τελευταία στα αστικά κόμματα. 

Αναλυτικά:
«Εγώ συνήθως σε τέτοια θέση βρίσκομαι μετά από αγώνες, και συνήθως σε πολύ δύσκολες συνθήκες, γιατί ήμουν σε ομάδες μικρομεσαίες που συνήθως έχαναν.
Αλλά δεν πειράζει. Αυτό με δυνάμωσε πάρα πολύ, μου έδωσε πολύ μεγάλη δύναμη για τη ζωή γενικότερα. Τους νιώθω ακόμα μέσα στο πετσί μου τους αγώνες αυτούς.
Η ιστορία και το ήθος του ΚΚΕ μας έχει δείξει ότι δεν προσπαθεί να χαϊδεύει αυτιά και προτιμά το δύσκολο δρόμο της αλήθειας, ο οποίος είναι δύσβατος, επίπονος αλλά σίγουρα είναι δρόμος καθαρός και τίμιος. όλη η πορεία και η δράση μου στον αθλητισμό εκφράζονται από τις παραπάνω αξίες. Γι” αυτούς τους λόγους, έχω επιλέξει όλα αυτά τα χρόνια να είμαι κοντά στο ΚΚΕ και είμαι περήφανος γι” αυτό. Έτσι αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο της Επικρατείας, νιώθοντας μεγάλη τιμή και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη. Οι μέρες που διανύουμε είναι δύσκολες και ο λαός αυτό το πληρώνει πάρα πολύ ακριβά. Καλώ τον κόσμο να αντιδράσει σε αυτές τις αντιλαϊκές πρακτικές και να διεκδικήσει με αγώνες το δίκιο του. Πρέπει ο κόσμος να βγει στο δρόμο, να βγει στο πεζοδρόμιο και να διεκδικήσει τα δίκια του. Του ανήκουν, τα δικαιούται και πρέπει να τα εισπράξει.»
Πηγή : mao.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: