Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Πέταξε στα 4,60 μ. η Νικόλ ! «Χάλκινη» η Κυριακοπούλου στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Ελσίνκι !


Το πρώτο μετάλλιο της ελληνικής αποστολής στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Ελσίνκι κατέκτησε η Νικόλ Κυριακοπούλου στο άλμα επι κοντώ. 

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια θα ανέβει άυριο στο τρίτο σκαλί του βάθρου για να κρεμάσει στο στήθος της το χάλκινο μετάλλιο. Η Κυριακοπούλου πέρασε με την τρίτη προσπάθεια τα 4,60μ επίδοση που τελικά έδωσε και το χρυσό αλλά και το ασημένιο μετάλλιο.
Μάλιστα είναι και το μεγαλύτερο ύψος που έχει περάσει φέτος.
Πρώτη αναδείχθηκε η Τσέχα Ιρίνα Πτατσνίκοβα και δεύτερη η Γερμανίδα Στρουτζ. Η Νικόλ έκανε τρεις προσπάθειες στα 4,70 αλλά δεν τα κατάφερε. Η απονομή θα γίνει αύριο στις τρεις και πέντε το μεσημέρι. 
«Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τον χορηγό μου για όλη αυτή τη στήριξη που είχα. Δεν είχα προλάβει να κάνω κάποιο δοκιμαστικό ύψος. Μετά τις δύο άκυρες πέρασα το 30, το 40 με την πρώτη και μετά με δυσκόλεψε ο αέρας. Στο τέλος στα 70 έχανα ταπατήματά μου. Αλλά το σωστό βγήκε εκεί που έπρεπε.Είχα μείνει με την εντύπωση ότι με το 4,60 θα είμαι τέταρτη και όχι ότι ανέβαινα τρίτη.Μάλλον καλύτερα που δεν το ήξερα.Είμαι ευτυχισμένη με αυτες τις συνθήκες που επικρατούσαν. Ήθελα και το χρυσό αλλά δεν πειράζει. Ήταν πολύ καλή η κίνηση της ομοσπονδίας να βάλει το πανευρωπαϊκό πριν τους Ολυμπιακούς. Τώρα είναι σημαντικό να έχουμε την υγεία μας και θα δούμε τώρα στους Ολυμπιακούς. »
Πηγή:www.pamesports.gr-Συντάκτης : ΒΙΔΙΑΝΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: