Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Κώστας Κάππας ,Καθηγητής Ιατρικής Φυσικής - Ακτινοφυσικής, Τμήμα Ιατρικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.Γιατί θα ψηφίσω Κ.Κ.Ε στις 17 Ιουνίου.


Κώστας Κάππας ,Καθηγητής Ιατρικής Φυσικής - Ακτινοφυσικής


Εμείς είμαστε ο Λαός, αυτοί είναι τα σκουπίδια της Ιστορίας


«Με ρωτάς γιατί να ψηφίσω ΚΚΕ. Είναι τόσο απλό! Για να σιγουρευτώ ότι μπήκα σε ένα καράβι που δε θα βουλιάξει μέσα στην καταιγίδα και ό,τι κι αν γίνει, όσο και αν αργήσει, θα με οδηγήσει σε ασφαλή στεριά, χωρίς Λαιστρυγόνες. Για να μοιραστώ τη μάχη με τη θύελλα με ανθρώπους οι οποίοι πιστεύουν τα ίδια με μένα, έχουν ναυτική μπέσα και δε θα με πετάξουν στη θάλασσα μόλις χαλαρώσω την προσοχή μου και ξαποστάσω.
Για να με συμβουλεύει ο καπετάνιος και το πλήρωμα και να μου ξεκαθαρίζει, πίσω από τις Σειρήνες πού κρύβεται η Σκύλλα και πού η Χάρυβδη. Γιατί απαράβατος όρος του τσούρμου για να ανέβω στο καράβι είναι να μην ξεχάσω αυτούς που θαλασσοπνίγονται, να βοηθήσω αυτούς που θέλουν να ανέβουν, να πετάξω σωσίβια σε αυτούς που φοβούνται να ανέβουν και να δείξω με το δάκτυλο την ασφαλή στεριά σε αυτούς που επιμένουν ακόμη να φλερτάρουν με τα κύματα.
Ψηφίζω ΚΚΕ γιατί νιώθω ότι χωρίς το καράβι, μόνος μου, με σωσίβιο τα πανεπιστημιακά μου διπλώματα δε θα σωθώ από την φουρτούνα. Και να σωθώ, οι πνιγμένοι δε θα έχουν παιδιά να μου στείλουν για να διδάξω και το μόνο ακροατήριο θα 'ναι τα παιδιά των Λαιστρυγόνων, αυτών των ίδιων που έστειλαν τα κύματα για να μας πνίξουν. Και όσους δεν καταφέρουν να πνίξουν δε θα τους αφήσουν να επιζήσουν. Στη τρικυμία βουλιάζουν και τα Νοσοκομεία μας. Κάθομαι, περιμένω καρκινοπαθείς να τους ακτινοβολήσω, να τους κάνω καλά, να κολυμπήσουν γερά, ν' αντέξουν. Δεν έρχονται. Τους προλαβαίνει το κύμα. Αλλά και να προλάβουν, μου έχουνε σκουριάσει οι ακτίνες μου γιατί τις μούσκεψαν. Και τους κοροϊδεύουν τους μισοπνιγμένους! Βάλανε σημαδούρες φωτεινές στη κοσμοχαλασιά, με φωτεινά βελάκια με τιμές ευκαιρίας, "ελάτε έχουμε αβύθιστες υπηρεσίες! Οσοι έχετε μόνο μερικές χιλιάδες ευρώ θα σωθείτε"!
Δε θα τα καταφέρω μόνος μου, δεν αξίζει να ζήσω μόνος μου. Εχω ανάγκη από φοιτητές που θα 'ναι σάρκα από τη σάρκα μου και αρρώστους που θα γίνουνε καλά και όλοι μαζί θα φτιάξουμε ένα τεράστιο καράβι. Τότε η τρικυμία τους θα μοιάζει με λιμνούλα. Εμείς είμαστε ο Λαός, αυτοί είναι τα σκουπίδια της Ιστορίας».

Πηγή:www.rizospastis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: