Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Κ.Κ.Ε : ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : Για το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά.


Προς Υπουργούς Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών

Στο Ναυπηγείο Σκαραμαγκά, 7 μήνες μετά την παράδοσή του στους νέους ιδιοκτήτες της ADM και της συνεργαζόμενής της privimvest η κατάσταση είναι επικίνδυνη και για το Ναυπηγείο και για τους εργαζόμενους.
Η καταγγελία της σύμβασης «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» των 2 νέων υποβρυχίων τύπου 214 από την Γερμανική HDW δημιουργεί μεγαλύτερο κλίμα φόβου και ανασφάλειας στους 1180 εργαζόμενους. Με τη συγκεκριμένη σύμβαση, χωρίς να έχει αρχίσει ακόμη η υλοποίησή της, η εργοδοσία εισπράττει από το Ελληνικό δημόσιο ποσά (50 εκ. ευρώ το Φεβρουάριο τα έχει ήδη πάρει, άλλα 50 το Μάιο και 200 εκ. ευρώ το Σεπτέμβρη του 2011) με βάση το ν. 3885 του 2010.

Επίσης βόμβα για το παρόν και το μέλλον της Ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας και των εργαζομένων σ' αυτήν αποτελεί η ντιρεκτίβα από την Ευρωπαϊκή Ένωση η οποία επιβάλλει να κατασκευάζονται μόνο σκάφη του πολεμικού ναυτικού της χώρας μας.
Δικαιώνονται πλήρως οι θέσεις του ΚΚΕ ότι οι αποκρατικοποιήσεις επιφέρουν καταστροφικά αποτελέσματα στις αναπτυξιακές δυνατότητες της χώρας και συνολικά στο λαϊκό συμφέρον, ενώ ταυτόχρονα ενισχύονται τα κέρδη του μεγάλου κεφαλαίου.
Αποδεικνύεται ότι η λειτουργία του Ναυπηγείου κάτω από κρατική ιδιοκτησία, έστω και στις παρούσες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, είναι μονόδρομος για να αποφευχθεί η διάλυση μιας επιχείρησης στρατηγικής σημασίας για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών και την άμυνα της χώρας.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κυβέρνηση:
  • Τι μέτρα θα πάρει για να εξασφαλίσει τις θέσεις εργασίας, τη λειτουργία του Ναυπηγείου.
  • Τι μέτρα θα πάρει για να ανοίξει το εμπορικό τμήμα του Ναυπηγείου που με βάση το νόμο 3885 του 2010 θα παραμείνει κλειστό για 15 χρόνια βάζοντας ουσιαστικά ταφόπλακα στο μεγαλύτερο μέρος της Ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας στη χώρα μας, αφού οι υποδομές (κύρια δεξαμενές) των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά είναι ζωτικής σημασίας. Ήδη στη Ν/Ζώνη η ανεργία είναι στο 95% των εργαζόμενων και το κλείσιμο του εμπορικού τμήματος του Ναυπηγείου συμβάλλει σ' αυτό.
  • Με αφορμή τη Διυπουργική σύσκεψη στις 30 Μάη που παραβρέθηκε και ο Πρωθυπουργός και όπως λέγεται κατέληξε στην έναρξη των διαδικασιών για ενοποίηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά - Ελευσίνας - Νεωρίου. Τι ρόλο θα έχει το κράτος και αν θα διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας με πλήρη δικαιώματα;
Ο βουλευτής
Γιώργος Μαυρίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: