Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Γ. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ «ΖΗΜΕΝΣ» Δηλώνει (και αυτός) αθώα περιστερά Κάθε ευθύνη στην υπογραφή συμβάσεων με το Δημόσιο αρνήθηκε ο πρώην υπουργός Οικονομικών επί κυβέρνησης ΝΔ


Συνεχίζεται η παρέλαση υπουργών του δικομματισμού που δηλώνουν αναρμόδιοι για τις αμαρτωλές συμβάσεις της «ΖΗΜΕΝΣ» με το Ελληνικό Δημόσιο, από την εξεταστική επιτροπή της Βουλής, που ερευνά τις διαδρομές των χρημάτων από τα περίφημα «μαύρα ταμεία».
Μετά τον Ν. Χριστοδουλάκη (πρώην υπουργό Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ), χτες ήταν η σειρά του Γ. Αλογοσκούφη (υπουργός Οικονομικών επί ΝΔ) να δηλώσει «αναρμόδιος» για τις συμβάσεις που υπογράφηκαν την περίοδο 1990-1996 ανάμεσα στην πολυεθνική και τον ΟΤΕ, τον ΟΣΕ και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Ενδεικτικά ανέφερε ότι στις γενικές συνελεύσεις των οργανισμών οι υπάλληλοι που εκπροσωπούσαν το υπουργείο είχαν τυπική παρουσία και δεν ήταν δυνατόν να προχωρήσουν σε καταγγελίες συμβάσεων.
Υποστήριξε επίσης ότι είναι ανακριβής ο ισχυρισμός του πρώην υπουργού Μεταφορών Χρήστου Βερελή, σύμφωνα με τον οποίο δεν καταγγέλθηκε η σύμβαση της «ΖΗΜΕΝΣ» με τον ΟΣΕ λόγω απουσίας εκπροσώπου του υπουργείου Οικονομίας από σχετική γενική συνέλευση του οργανισμού.
Στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής αναμένεται να προσέλθουν ως μάρτυρες την Πέμπτη ο επιχειρηματίας Σωκράτης Κόκκαλης και ο πρώην υπουργός Εθνικής Αμυνας Σπήλιος Σπηλιωτόπουλος.
Απολογούμενος προχτές στην ανακρίτρια, ο Τ. Μαντέλης ισχυρίστηκε προκλητικά ότι «ουδέποτε πέρασε από το μυαλό μου να κερδοσκοπήσω από τις πολιτικές θέσεις που πέρασα κατά τη διάρκεια του πολιτικού μου βίου (...) Ούτε αν είχα κερδοσκοπήσει θα έτρεχα, όταν έπαψα να είμαι βουλευτής, στη θέση μου και στην ηλικία μου στις στέπες της Ασίας για να εξασφαλίσω καλύτερη ζωή στην οικογένειά μου».
Εφτασε μάλιστα στο σημείο να δηλώσει για τα χρήματα που βρέθηκαν στο λογαριασμό του ότι «όταν αποδεσμευτούν, η πρόθεσή μου είναι να διατεθούν σε ένα χρήσιμο κοινωνικό σκοπό». Για την πρώτη κατάθεση των 200.000 μάρκων από τη «ΖΗΜΕΝΣ», είπε ότι ήταν αποτέλεσμα της «εκτίμησης» που έτρεφε η πολυεθνική στο πρόσωπό του, αφού εκπρόσωπός της τον ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι «η εταιρεία, εκτιμώντας με ως προσωπικότητα, προφανώς για αυτό που πρεσβεύω, θέλει να με υποστηρίξει με μια χορηγία για τον εκλογικό μου αγώνα».
Οταν ρωτήθηκε γιατί έλαβε προφυλάξεις για τη λεγόμενη «χορηγία», ισχυρίστηκε ότι «δεν το άνοιξα στο όνομά μου γιατί εάν προέκυπτε ότι έλαβα οποιαδήποτε χορηγία εν μέσω προεκλογικού αγώνα θα γινόταν κακόπιστη προεκλογική εκμετάλλευση».


Πηγή: Ριζοσπάστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: