Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

"Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα είναι τα δικαιώματα" διαμηνύει η Λ. Κανέλλη ένα 24ωρο έπειτα από το νομοσχέδιο σοκ της κυβέρνησης για ΔΕΚΟ και εργασιακά.

"Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα είναι τα δικαιώματα" διαμηνύει η Λ. Κανέλλη ένα 24ωρο έπειτα από το νομοσχέδιο σοκ της κυβέρνησης για ΔΕΚΟ και εργασιακά.


Η βουλευτής του ΚΚΕ χαρακτήρισε "ψεύτη" τον Πρωθυπουργό και τον κατηγόρησε ότι δεν τολμά να πει την αλήθεια στους πολίτες: "Κινέζικα μεροκάματα. Αυτός είναι σκοπός του ευρωπαϊκού κεφαλαίου" είπε στον realfm 97.8 και τον Ν. Χατζηνικολάου. 

Η κ. Κανέλλη επικαλέστηκε παλαιότερες δηλώσεις του κ. Παπανδρέου σύμφωνα με τις οποίες είχε δεσμευτεί ότι δεν θα αδικήσει ποτέ τους ανθρώπους της εργασίας και σκωπτικά σχολίασε: "Αυτά τα έλεγε τον Μάρτιο. Έγινε περισσότερο σοσιαλιστής, τα ίδια είπε και στη Σοσιαλιστική Διεθνή".

Δίνοντας το στίγμα των προθέσεων του ΚΚΕ μπροστά στις σαρωτικές αλλαγές η κ. Κανέλλη τόνισε χαρακτηριστικά: "Μόνο στο πεζοδρόμιο μπορούν να ανατραπούν όλα αυτά. Στον πόλεμο απαντά με πόλεμο. Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα είναι αυτά τα δικαιώματα. Γιατί όταν με οδηγούν στην γκιλοτίνα εγώ δεν μπορώ να φωνάζω μόνο συνθήματα". 

Ήταν ιδιαίτερα αιχμηρή με την εμφάνιση του Όλι Ρεν στη Βουλή: "Αν τον άκουγα να λέει ότι χάνει το ποδόσφαιρο για εμάς, θα του πέταγα τα παπούτσια μου, θα τον είχα πλακώσει στο ξύλο" είπε χαρακτηριστικά.

Στην πρόσφατη μέτρηση της MRB η κ. Κανέλλη εμφανίζεται ως η δημοφιλέστερη πολιτικός στην Ελλάδα αφήνοντας πίσω της στελέχη όπως η Φ. Γεννηματά, ο Μ. Χρυσοχοϊδης και ο Ε. Βενιζέλος. 

"Εγώ είμαι απλά ο εαυτός μου. Έχω την έξωθεν καλή μαρτυρία. Μπήκα στην πολιτική με ένα παχυλό Πόθεν Έσχες από τη δημοσιογραφία και συνέχεια κατεβαίνω. Είμαι από εκείνους που φτώχυνε και δεν πλούτισε από την πολιτική" σχολίασε.

Πηγή:www.real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: