Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Δήλωση της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκας Παπαρήγα στο εκλογικό τμήμα στο Περιστέρι.


«Δυστυχώς δεν θα κάνω μια δήλωση την οποία πολύ θα ήθελα να κάνω. 




Είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώσουμε για το εξής: Από χτες το βράδυ σε ένα πλαστό λογαριασμό δήθεν της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, που τον έχουμε καταγγείλει πάρα πολλές φορές, στο twitter, έχει αναρτηθεί μια δήθεν απόφαση της ΚΕ, η οποία καλεί τα μέλη του Κόμματος, τους φίλους, τους ψηφοφόρους του ΚΚΕ, να ψηφίσουν άλλο κόμμα, το ΣΥΡΙΖΑ.
Ήδη έχουμε παρέμβει στην υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος, στον κ. Σφακιανάκη, γίνονται παρεμβάσεις στις ΗΠΑ, που είναι η έδρα της twitter, για να φύγει αυτό το site το οποίο το έχουμε καταγγείλει γιατί δεν ανήκει στην ΚΕ του ΚΚΕ, δεν το έχουμε ανοίξει εμείς, όπως υπάρχει και προσωπικό δικό μου twitter, που επίσης δεν ανήκει στο Κόμμα.
Αυτό θα ήθελα να καταγγείλω και να καλέσουμε τα μέλη του Κόμματος, τους φίλους, τους οπαδούς να έχουν τα μάτια τους ανοιχτά μέχρι να κλείσει η κάλπη».

Διενεργείται πάντως έρευνα απ' ό,τι μαθαίνουμε από την αστυνομία;
«Διενεργείται έρευνα. Αυτό είναι 1-2 μήνες τώρα, έχουμε παρέμβει. Έχω παρέμβει προσωπικά. Δεν μπορώ να καταλάβω. Ωραίες είναι οι νέες τεχνολογίες και εμείς τις χρησιμοποιούμε, αλλά όταν υπάρχει απόρρητο για το ποιος άνοιξε αυτό το λογαριασμό, όταν παρέμβηκα εγώ ζήτησαν να κάνω ταυτοποίηση ταυτότητας. Όταν ανοίγει κάποιος ένα λογαριασμό, τον πληρώνει, και μάλιστα ως ΚΕ του ΚΚΕ αυτός δεν έχει ταυτότητα. Έπρεπε εγώ να κάνω 10 αναφορές ότι εγώ είμαι η Παπαρήγα. Ο άλλος που άνοιξε λογαριασμό στο όνομα της ΚΕ δεν δίνει στοιχεία ποιος είναι! Πρέπει να μάθουμε τα στοιχεία του, δεν μπορεί να μην ασκηθεί δίωξη».
 Και έχει ήδη ασκηθεί δίωξη...
 «Εμείς είμαστε πολύ περίεργοι να μάθουμε ποιος έχει κάνει αυτή τη δουλειά».
Και στο facebook σας είχαν κάνει ένα πλαστό λογαριασμό;
«Έχω πολλά facebook, ανάθεμα αν έχω ανοίξει κανένα. Υπάρχει το site του Κόμματος. Εγώ δεν έχω κανένα λόγο να έχω προσωπική σχέση, η σχέση η δικιά μου ασκείται μέσω του Κόμματος και όχι προσωπικά. Αλλά εδώ τώρα αναρτώνται πλαστές, ψευδείς ειδήσεις. Αυτό είναι το θέμα και δεν μπορείς να προφυλαχθείς από τίποτα. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό το πράγμα. Και εν πάση περιπτώσει υπάρχει ένα θέμα: Από εδώ ανοίχθηκε, από έξω ανοίχθηκε, από πού έχει ανοιχθεί αυτός ο λογαριασμός;».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: