Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Προς τον πρασινοφρουρό που ενοχλήθηκε που αποκάλεσα ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΤΟΜΑΡΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ τον ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ. Γράφει ο Red Star.


Α) Όχι μόνο δεν ανακαλώ την έκφραση μου ,αλλά συμπληρώνω ότι είναι τσιράκι της Αμερικάνικης πρεσβείας στην Ελλάδα και πιόνι των μυστικών υπηρεσιών και της αστυνομίας του Ηνωμένου Βασιλείου.

Β) Αν ενοχλήθηκε ο "υπουργός", να μου κάνει μήνυση-αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση ο ίδιος.Το να βάζει ένα κοπρόσκυλο μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ να μου κάνει συστάσεις, του τύπου "Ως πότε νομίζεις θα γράφεις μα...κίες για το ΠΑ.ΣΟ.Κ και τον Μ.Χ.;..." είναι απλά γελοίο.Γιατί Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ θα γράφω όσο τα μπλογκ είναι ελεύθερα στην Ελλάδα.Με την σημερινή ανάρτηση όλοι θα ξέρουν ότι αν o Red Star σταματήσει να γράφει θα είναι από ενέργεια κάποιου κρατικό μηχανισμού.

Γ) Επειδή ξέρει το συγκεκριμένο άτομο, που μπαινοβγαίνει στο μπλογκ,το  ip μου, που αλλού μπαίνω κλπ (κατά δήλωση του ξέρει αν και πολύ αμφιβάλλω) και κυρίως έμαθε ποιος είναι ο Red Star και που δουλεύει, τον πληροφορώ ότι κατηγορώντας με στα μούτρα ξέρω και εγώ ποιος είναι και εύκολα μπορώ να μάθω πολλά άλλα στο μέλλον για το ποιόν του.

Δ) Αυτό που ενοχλεί τέτοια ρεμάλια είναι ότι οι κόκκινοι βρισκόμαστε παντού, ακόμα και εκεί που δεν το περιμένουν, χωμένοι μέσα στο δικό τους σύστημα.Το ξέρω ότι πονάει αλλά θα συνεχίσω να γράφω ,ανώνυμα ως Red Star.'Οσο για το "καρφί" που με έδωσε στον πρασινοφρουρό ,ομολογώ πως δεν το περίμενα από το άτομο του τέτοια ενέργεια, είτε ήταν από αφέλεια είτε εσκεμμένη.

Ε) Σε αυτό που έκανες λάθος αγαπητέ πρασινοφρουρέ είναι ότι καμιά απολύτως σχέση δεν έχω εδώ και 11 χρόνια με το ΚΚΕ ή με την ΚΝΕ.Οπότε αντί να βρίζεις το κόμμα, βρίσε εμένα ,ελεύθερα.Σου συστήνω να κάνεις ένα μπλογκ, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα έχω το βίτσιο να μπαίνω καθημερινά όπως κάνεις εσύ στο δικό μου.

Red Star

1 σχόλιο:

Giannis Pit. είπε...

Τι έγινε ;;; αρχίσανε τα χαφιεδιλίκια και τα ρουφιανιλίκια κάποια ΠΑΣΟΚια ;;; που κρύβεστε ρε σοσιαλιστές ;;; για κάντε μια να βγειτε οργανωμένα στο δρόμο να σας μετρήσουμε....! σε λίγο παρέα με τους Χρυσαυγίτες θα πορεύεστε και με συνοδεία των ΜΑΤ...ξέρετε εσείς...!